czwartek, 6 stycznia 2011

Magnolia Grandiflora L

Magnolia - w Chinach jest symbolem czystości i szczerości, a w Koreii Płn traktowana jest jak kwiat narodowy. I nie bez powodu. Magnolie to piękne, delikatne i kobiece rośliny. Znanych jest ich aż około 250 odmnian! z czego niektóre osiągają nawet do kilku metrów wysokości.

 Najbardziej wzrok przyciąga kwiat magnolii - duże, rozłożyste płaty w kolorze bieli lub lekkiego kremu - nic, tylko kwiat w tylu shabby chic :) Drzewko magnoli w rozkwicie jest na prawdę cudowne.

Swego czasu zrobiłam komplecik z Magnolią Grandiflorą L, czyli wielokwiatową. Jej kwiaty mają średnicę nawet do 12 cm!. Komplecik jest w kolorze białym, z delikatnymi elementami zielonymi.
Ot taki neutralny i wiosenny. Niezobowiązujący.

Szkatułka 




Taca śniadaniowa rozkładana 


Gruba, grafitowa przecierka nadaje rustykalnego charakteru:

Wewnątrz kanty ozdobione "pearl penem" - efekt perełek:

Chlebak




Zegar
Drewniany. Duże, czarne wskazówki, złote cyfry.
Wymiary: 25 x 25 cm
 

Obrazki 
Dyptyk. Drewniane. Z tyłu zawieszka. 
Wymiary pojedynczego obrazka: 25 x 25 cm
 



2 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę na moim blogu.
    Piękny ten komplet, podziwiam umiejętności. Kiedyś też bawiłam się decoupage.
    Magnolia to najpiękniejszy kwiat jaki znam...no poza konwaliami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że swoją wizytą u mnie przypomniałaś mi o swoim blogu. Wsiąknęłam w ten blogowy świat na całego, odwiedzam wiele pięknych blogów i czasem zapominam odwiedzić te na których wcześniej bywałam.
    W sama porę wpadłam do Ciebie. Ten decoupage'owy komplecik po prostu cudny, a chlebaczek zakochałam się :) Koniecznie muszę kiedyś skorzystać z tej techniki

    Pozdrawiam ciepło Agata

    OdpowiedzUsuń