poniedziałek, 10 stycznia 2011

Kwiat Jabłoni

Uwielbiam ten odcień ecru: kremowo-beżowy z dekorala. Mogłabym nim wymalować wszystko dookoła, bo zawsze mi do wszystkiego pasuje:) Chyba najczęściej łączę go z brązem (najlepiej brąz przecierkami), przedmioty wtedy nabierają trochę takiego "old style". Ale świetnie też pasuje do weszlkich pasteli, dając  sielankowy efekt. Łącząc go z czarnym lub szarym uzykamy efekt szykowności, elgencji, ale nie będzie tak surowo, czy chłodno jak w przypadku bieli. U siebie mam właśnie w jednym pokoju szare ściany, kremowo-beżowe meble i czarne dodatki. Bardzo jestem zadowolona z tego połączenia.

Przedstawię dzisiaj jeden z prezentów  świątecznych, który podarowałam pewnej miłej osobie.
Kremowo-beżowy komplet z wypukłym, przecieranym reliefem. Motyw kwiatu jabłoni z uroczym ptaszkiem. Kolor beżowy połączyłam z delikatnymi elementami różu, przez co szkatułka stała się romantyczna ale nie infantylna. Prosto, szybko i ładnie.

Szkatułka




Wieszaki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz