piątek, 3 grudnia 2010

Witam :)

Przyszła pora na Telestwora - staję się członkiem blogowej społeczności :) Do tej decyzji dojrzewałam długo, bo wszelkie formy ekshibicjonizmu emocjonalnego są mi dalece obce. Nie mam konta na "fejsie" ani na "ence", nie mam "skejpa" ani "gie-gie". Dla większości, jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz...

A jednak żyję:) I mam się dobrze w swoim małym vinatge`owym świecie. Teraz chciałabym Was zaprosić do tego świata. A co w nim znajdziecie? Będę prezentować swoje prace. Jest to głównie decoupage albo cartonage. Łączę różne style i techniki. Po prostu kombinuję. Uważam, że nie ważne jak nazwiesz techniki używane do stworzenia "czegoś", ważny jest efekt końcowy.

Uwielbiam vintage, shabby chic, retro.Kocham starocie. A najbardziej satysfakcjonuje mnie wynajdywanie rzeczy nikomu niepotrzebnych, brzydkich, starych, do wyrzucenia i nadawanie im nowego życia.

A zatem zapraszam: usiądźcie, pogadajmy, wypijmy herbatkę. No i wpadajcie często:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz